Špičkové služby
jsou naší prioritou

Přepravíme jednu nebo sto přepravek, ve všech teplotních režimech, a to po celé České republice.
Bezpečně a spolehlivě.

  • Teplotu při převozu hlídáme v reálném čase

    Každý náš vůz má instalováno zařízení, které hlídá teplotu přepravního prostoru v reálném čase. V přepravním prostoru máme 3 čidla a rozpoznáme jakýkoliv výkyv teploty.Řidič i přidělený dispečer mají tedy přehled o tom, jak se potravinám ve vozech daří. Samozřejmostí je notifikační centrum při možném poklesu nebo zvýšení teploty, nebo také historický přehled. S námi máte jistotu bezpečnosti.

  • Karta ani hotovost nás nepřekvapí

    Ve všech našich vozech máme platební terminál. Zákazník může platit kartou i hotově. Zákazník od nás po každé úspěšné platbě obdrží účtenku. O úspěšné platbě jste informováni.

    Chceme zákazníkům nabídnout možnost výběru, Váš zákazník ocení, když zboží může uhradit při předání. Pokud Vaše zboží před expedicí vážíte, a cena se tak mění v závislosti na gramáži, poradíme si s tím.

  • Naše řidiče zaměstnáváme, o náš personál pečujeme

    Klademe důraz na kvalitní službu. Jsme se plně vedomí, že službu tvoří lidé. Proto Vás bude jistě zajímat, že naše řidiče zaměstnáváme a nabízíme jim velmi lukrativní podmínky k práci. Jsme názoru, že když našim řidičům nabídneme skvělé pracovní podmínky, zákazník pozná rozdíl.

    Naše řidiče neodměňujeme za počet doručených zásilek. Jednoduše chceme, aby byl řidič v klidu a odvedl svou práci tak, jak zákazník očekává.

    Naši lidé na centrále jsou zkušení lidé z provozu. Často se setkáváme s našimi zákazníky a přinášíme řešení, které od nás často nikdo ani nečeká. Proč? Protože vidíme velký potenciál dělat přepravní služby lidsky a moderně.

  • Přepravíme chlazené i mražené, bezpečně

    Dle typu Vašeho zboží vybereme vůz, který Vaše objednávky doručí. Každý den vyjíždí naše vozy předem naplánované dle typu zboží, hmotnosti a trasy. Ve všech našich vozech máme dokonce zařízení pro sledování teploty v reálném čase, bezpečnost potravin je pro nás na prvním místě.

    Vozíme také trvanlivé zboží, víno a ostatní nápoje. Na každý typ zboží buď máme, nebo vymyslíme vhodný přepravní obal.

  • Náš vozový park je připravený na vše

    Máme malá vozidla pro přepravu po městech, nebo také velká vozidla do 3,5 tuny. Dnes naše vozy vyjíždí z Prahy a z Brna.

    Vozidla, která pro přepravu využíváme jsou na špičkové úrovni. Před nasazením vozidla do provozu hledíme na vybavení a na to, jak se bude našim řidičům s nákladem manipulovat.

    Starosti s logistikou nechte na nás. Máme skvělé smluvní partnery, díky kterým jsme schopní zareagovat na jakoukoliv neočekávanou událost v provozu. Pokud se stane nějaká nepříjemnost, do 2 hodin máme zajištěný náhradní vůz a jedeme dál.

  • Automatizujeme, co se automatizovat dá

    Objednávky rádi přijímáme prostřednictvím API. Naše systémy jsou jednoduše propojené a vše potřebné si programujeme sami. Oceníte jednoduchost a rychlost přenosu důležitých informací.

    Naši řidiči mají k dispozici mobilní aplikaci, kde mají naplánovanou svou trasu. V této mobilní aplikaci zaznamenáváme a spravujeme informace o přepravě, které následně ihned posíláme do detailu objednávky.

  • Baví nás dlouhodobá spolupráce

    Víme, že logistika je jednou z nejnáročnějších disciplín a že potřebujete partnera, který se přizpůsobí Vašemu provozu. Přistupujeme k tomu jednoduše tak, že jako přepravní partner jsme důležitým článkem Vaší značky, proto i rádi navrhneme, jak můžeme spolupráci zlepšit. Díky naší znalosti provozu a zákaznických potřeb dokážeme vymyslet řešení i tam, kde to bylo 10 let zajeté a změna je sice náročná, ale potřeba.

  • Starosti s přepravou nechte na nás

    S námi nebudete řešit plánování tras, údržbu vozidel, nebo například řešení neočekávaných událostí. Máme silné zázemí, díky kterému Vám garantujeme, že provoz poběží i za těch nejméně příznivých podmínek. Pokud se v provozu stane cokoliv neočekávánéno, vyřešíme to.

    Typicky jsem schopní zajistit náhradní vůz, dle zvýšené poptávky alokovat více aut nebo řidičů, nebo také například reagovat na plánované kampaně a růst Vašich objednávek.

  • Přeprava je služba, kvalitní služba vyžaduje profesionály

    Při doručování objednávek klademe důraz na profesionální vystupování a pomoc, kterou zákazník očekává. Typicky vyneseme zboží do patra, nebo například pomůžeme s vyskladněním zboží na prodejně. Je to lidském přístupu, věřte, že zákazník pozná rozdíl.

  • Náš dispečink je tu pro Vás

    Každý náš dispečer má přidělené klienty a řidiče. Největším benefitem je detailní znalost potřeb zákazníka. Každý den plánujeme naše trasy dle přijatých objednávek. Dispečer dohlíží na plynulost provozu, reaguje na veškeré situace, které mají vliv na doručení zboží, a v neposlední řadě komunikuje se zákazníky.

    Přidělený dispečer se stává Vaším partnerem, je Vám plně k dispozici kdykoliv budete potřebovat. Zároveň Vás bude pravidelně informovat o zpětných vazbách z provozu nebo o tom, jak bychom mohli naše služby zlepšit.

  • Vaše zboží dostaneme kamkoliv po celé ČR

    Naše vozy dnes vyjíždí z Prahy a z Brna. V rámci naší spolupráce nabízíme přehled aktivních tras, které pravidelně i nepravidelně jezdíme. Vašim zákazníkům tak můžete nabídnout profesionální přepravní služby v jakémkoliv městě v ČR.

  • Vše je o komunikaci, naše informační centrum oceníte

    O všem, co je důležité Vás budeme informovat prostřednictvím našeho systému, kde zaznamenáváme veškeré údaje o přepravě. Jednoduše a hlavně v reálném čase vidíte, v jaké stavu jednotlivá objednávka je. Se zákazníky komunikuje náš dispečink i řidič, a to formou telefonátu, SMS, nebo také e-mailem. Individuálně si nastavíme, jak chcete Vaše zákazníky informovat.

  • Svět je online, my také

    Náš objednávkový systém Vás potěší. Vše vydíte v reálném čase, objednávky přijímáme buď prostřednictvím API nebo je jednoduše nahrajete CSV souborem. Následné kroky plánujeme a zajišťujeme my, o všem jste informováni.

    V objednávkovém systému vidíte stav jednotlivých objednávek a detailní informace z provozu. Informace Vám můžeme v reálném čase posílat prostřednictvím API do Vašeho systému, jednoduše.

  • Naše vozy a řidiči mají nadstandardní vybavení

    Klademe důraz na efektivní práci. Každý náš vůz má instalované zařízení pro sledování teploty v reálném čase, platební terminál, vybavení pro manipulaci se zbožím, a také jsme připraveni zajistit speciální přepravní boxy pro Váš typ zboží.

    Naši řidiči mají k dispozici aplikaci pro správu objednávek, mobilní telefon pro komunikaci se zákazníky, nebo také vybavení pro bezpečné naskladnění a vyskladnění zboží. A jdeme to detailu, naši řidiči si sami říkají, jak lépe se zbožím manipulovat, na vše reagujeme a Vy získáváte spolehlivého partnera, kterému skutečně záleží na kvalitně odvedené práci.

  • Unikátní systém sdílené přepravy

    Každá naše dodávka převáží hned několik dodavatelů najednou. Výhoda? Po trase vykládáme a nakládáme jednotlivé objednávky, čímž významně snižujeme náklady na dopravu.
    Proč platit za poloprázdný vůz, když je možné využít kapacitu vozu, který nabízí prostor pro svoz? Snižíme tak náklady a doručíme vaší zásilku tam, kde je potřeba.

    1 trasa, 6 partnerů, 30 doručení, významně dostupná doprava. Jednoduše se přidáte na naplánovaný závoz a my vaše zboží doplníme k ostatním.

Víte že…

Vyrobené produkty svážíme hned po jejich výrobě? Zaručujeme tím maximální čerstvost. Naší filozofií je co nejkratší doba na cestách, aby byl výrobek u zákazníka ideálně den, nebo dva po výrobě. Snižujeme tím zbytečné vyhazovaní a zákazníkům tímto krokem nabízíme to nejčerstvější zboží, které lze na trhu najít.

#Gibon #dplusnula